QUEEN (Tilam) : Belian: RM5,780 / Sewabeli: RM139 Sebulan

QUEEN (Tilam + Katil) : Belian: RM7,480 / Sewabeli: RM169 Sebulan

KING (Tilam) : Belian: RM6,380 / Sewabeli: RM159 Sebulan

KING (Tilam + Katil) : Belian: RM8,700 / Sewabeli: RM189 Sebulan

*Tempoh sewa beli 60 bulan

+Applicable for individual customers only

+Registration Fee RM200 only

+5 Years of Service

Tilam Prime Series

Produk Tilam Coway Prime Series adalah produk terbaru Coway Malaysia khas untuk rakyat Malaysia. Kualitinya setanding Slumberland, KingKoil dan Getha. Korang akan rasa seperti tidur di tilam hotel mewah 5 bintang tau!

Betul ke kualiti macam tilam hotel mewah 5 bintang? Korang wajib tahu kelebihan Tilam Coway ini.

Korang pernah tak rasa bila bangun tidur badan rasa penat, sakit tengkuk, sakit kepala dan macam malas je nak bangun.

Ini semua bersangkut paut dengan pemilihan tilam yang tak berkualiti dan banyak kotoran yang korang tak sedar tengah bersarang tu. Sedikit sebanyak akan menjejaskan kualiti tidur korang setiap hari.

Tilam Coway Prime Series ni memang lain daripada yang lain. Tak sama macam tilam kat pasaran.

CIRI-CIRI HEBAT

PERCUMA SERVIS SETIAP 4 BULAN
Tawaran hebat yang tidak ada di mana-mana pada pembekal tilam. Tak kisah sama ada korang beli atau sewa, korang tetap boleh dapat Servis Penjagaan Tilam Coway setiap 4 bulan sekali secara percuma!

Lepasni korang tak perlu penat nak jemur lagi tilam di luar. Tak perlu risau lagi soal debu, bakteria dan virus! Servis yang ditawarkan oleh Coway ini merangkumi 7 langkah penjagaan iaitu:

Semuanya menggunakan peralatan canggih semasa servis untuk membasmi kotoran, kuman, hama dan bakteria.

Tugas korang hanya perlu ‘enjoy’ tidur sahaja di tilam coway ini. Selepas ini tidur korang lebih selesa tanpa gangguan. Tak ada lagi sakit belakang dan sengal badan. Semuanya mampu milik siap ada servis cuci lagi tau!

Tentang harganya tak perlulah korang sampai pecah tabung. Relaks..coway tawarkan pakej sewa beli (rental) tau siap servis percuma selama 5 tahun. Harga pun berpatutan. Kad debit pun diterima. Pertama dalam pasaran!

PERCUMA 3X FREEGIFT BERNILAI LEBIH RM1000!

Dengan tempahan setiap tilam coway ini sekarang, korang akan dapat PERCUMA

Ruginya bagi yang tak rebut peluang ni sementara coway buat promosi ni..pasni belum tentu ada lagi taw..

Caj pendaftaran hanya RM200 sahaja tapi korang dapat FREEGIFT bernilai lebih RM1k (2 Bantal + 1 Pelindung Tilam + 1 Tilam Boleh Lipat)!

Keliru Nak Pilih Yang Mana?

Isikan Borang Dibawah Dan Saya Akan Hubungi Anda Dengan Segera